min TV-vecka.

Jag tror att många har speciella program som de ser varje vecka, som en mysig rutin varje kväll. Jag tycker personligen om att se en serie på kvällen innan jag ska sova eftersom jag behöver lugna ner mig och varva ner. Dels därför har jag en del program jag ser varje vecka, program som jag faktiskt tycker är spännande, roliga och intressanta. Nedan har ni min TV-vecka, tror faktiskt inte att jag har glömt något. Jag ser mest TV på vardagarna och när jag är bakis på söndagarna.

Även om jag tycker om att se alla dessa serier så skulle jag inte börja gråta om jag missade ett program av något av dem. Jag har väldigt lätt att komma in i serier som jag kanske har missat något avsnitt av. Jag har nog med full ärlighet aldrig sett exakt alla avsnitt i varje serie. Det enda programmet som jag sällan missade var The OC och sedan har jag aldrig missat ett avsnitt av The Vampire Diaries(men jag har sett några av dem på tv6Play eftersom jag gjort annat när det gått på tv.)

Har ni något/några program som ni absolut inte vill missa?

Måndag:

21.00 tv3 - Svenska Hollywoodfruar
Jag tyckte inte alls om detta program innan, men på sista tiden så har jag faktiskt inte missat ett avsnitt. Fast jag ser det inte för att det är intressant eller så - jag tycker bara att det är halvlöjligt och väldigt roligt. 

22.00 kanal5 - Roast på Berns
Humor på olika nivåer. Ibland är det faktiskt inte roligt men ibland kan jag inte sluta skratta. Allt går ut på att dissa en ny gäst varje vecka, något som kan vara roligt och mindre roligt.

Tisdag:
20.00 tv3 - NCIS
Herregud vad bra det är!! Det är spännande, fyllt av intriger och ibland hjärtskärande. Det är nog denna serien som jag blir mest ledsen över om jag missat ett avsnitt. Därför försöker jag se det så ofta som möjligt.

21.00 tv3 - The Mentalist
Precis som serien innan så är detta en spännande kriminalserie som innehåller mycket av det jag tycker är bra. Detta fokuserar mest på det mentala och hur man kan hitta en mördare enbart genom att vara uppmärksam och se detaljerna.

Onsdag:
21.00 kanal5 - Grey's Anatomy
Sjukhus, intriger, kärlek, sex, bedrägeri och så mycket mer - en perfekt serie som jag älskar. Innan såg jag alltid Cityakuten, nu ser jag Grey's!

22.00 kanal5 - Celebrity rehab with Dr.Drew
Egentligen vet jag inte varför jag ser detta, men det är ganska intressant.

Torsdag:

20.00 tv6 - Vampire diaries
JAG ÄLSKAR VAMPYRER!! Detta är verkligen en serie för mig, även om den inte är för alla så är den verkligen perfekt för mig. Mitt hjärta slår alltid lite snabbare när jag ser ett program av VD, inte bara för att det är så bra utan dels för att de två bröderna i serien är så jäkla snygga. Mums ;)

21.00 kanal5 - Criminal Minds
Ja, jag älskar kriminalserier och i likhet med The Mentalist så handlar detta mycket om hjärnan och hur människor fungerar. En serie som man borde se om man tycker om lite deckare-aktigt stuk.

Söndag:
19.00 kanal5 - Gossip girl
Finns inte så mycket att säga. Överklassungdomar som hamnar i skiten, jag älskar det! Sedan är männen i serien så jäkla snygga och kvinnorna är så extremt sexiga. Jag vill ha männen och vara kvinnorna!!

20.00 tv3 - Bones
Lösa mord med hjälp av att lära känna benen i offrets kropp. Riktigt intressant och jag lär mig faktiskt mycket när jag ser denna serie.

Kommentarer
Postat av: Terese

jag ÄLSKAR Criminal Minds. Men jag har inte checkat in The Mentalist. borde göra det!

2010-05-12 @ 00:02:14
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0