en fin vän

Imorse satte Elin sig på tåget mot Malmö, hennes mamma och jag stod och vinkade av henne. Om någon timme kommer hon sitta på ett flyg till London och där kommer hon i alla fall vara tills julen är här och mörkret ligger tjockare än någonsin. Gud vad jag kommer sakna henne, saknar henne redan nu. Vi har blivit riktigt nära vänner på kort tid och jag är extremt tacksam för att just hon är min vän.

Jag är inte orolig för att något ska hända henne, Elin är stark och hon kommer ha det helt fantastiskt där borta. Jag kan bara vara glad för hennes skull eftersom jag vet att hon har längtat efter detta. Hon kommer ju trots allt hem igen, om jag inte ser henne innan så blir det till jul. Jag behöver inga julklappar så länge Elin kommer hem och att hon mår bra. Sedan kan jag inte vara jätteledsen eftersom vi kan prata på chatten när vi båda är inne, så det lider ingen nöd på oss.
Fast det kändes ändå extra i hjärtat när hon stod på tåget, tittade på mig och hennes mamma och sa: "jag älskar er."

Elin, min fina vän, gud vad jag kommer sakna dig.
älskar dig♥

Aggiie, jag & Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0