2 steg från paradise


Andra må har tvekat, men jag har alltid vetat att han kunde göra det igen. Nu är det explosivt, han har överträffat sig sälv denna gång - nu är han mannen jag alltid vetat han var. Mannen som har fått mig att gråta av lycka eftersom det har känts som om någon har förstått mig när livet varit extra grått. Hans texter har följt mig genom livet, genom gott och ont, och jag hade vet inte vad jag hade gjort utan honom på min axel. Nu har han gjort det igen, han har omvandlat livets erfarenheter till något vackert och magiskt. Håkan Hellström är ett geni!

favoriter på skivan:
Shelley
Jag vet vilken dy hon varit i
Det dom aldrig nämner
Vid protesfabrikens stängsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0