drömdag

Idag är just en sådan dag då man borde låsa in sig i sitt hem, tända en massa värmeljus, sätta på en bra rulle och mysa under ett täcke i soffan med någon man verkligen tycker om. Enda problemet är att jag saknar tre fjärdedelar av den kombinationen. Istället ligger jag nu i sängen och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan ta tåget in till Malmö. Ska gå en liten shoppingrunda med Emmylie och se vad jag hittar - förhoppningsvis något sockersött och fint.

Fast just nu känner jag inte alls för det, min kropp strejkar. Jag orkar knappt röra mig och jag hostar konstant vilket innebär att jag får tillfällen då jag knappt kan andas eftersom halsen dras åt och skapar väldigt lite utrymme för luft. Jag borde sluta klaga på hur hemskt mitt liv är, men det är inte hemskt så jag vill inte att ni ska missförstå mig - det är bara väldigt grått. Hatar gråhet, att allt bara känns så likgilitigt. Istället för att ligga här och gråa ner mig så ska jag ta mig i kragen och faktiskt läsa lite - gud det var allt för länge sedan jag höll en bra bok i min hand.

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0