en hjärtmelodi


I want to know what love is - Mariah Carey
It must have been love - Roxette
I will always love you - Whitney Houston
Timglas - Lars Winnerbäck
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger - Håkan Hellström
I will follow you into the dark - Death Cab For Cutie
Nicest thing - Kate Nash
Cannonball - Damien Rice
Bring it on home to me - Jerry Williams
Goodbye my lover - James Blunt
The scientist - Coldplay
Jag vet vilken dy hon varit i - Håkan Hellström
Somna bredvid dig - Magnus Weideskog

Ibland är jag så jäkla sorglig.
Här ligger jag i sängen, lyssnar på kärlekslåtar och låter tårarna rinna ner och träffa kudden. Denna gång är det ingen explosion som får mitt hjärta att gå i små bitar, denna gång är det en lugn båt som går på grund - egentligen är det ingenting men det blir så mycket mer för mig. Gud, jag låter som ett psykfall - därför ska jag lägga mig nu och sova bort mina sorger. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0