glasögon


Ja, jag har köpt ett par glasögon - visst är de fina?
Om de är äkta eller inte, det kan ni allt fundera på. Måste dock säga att jag tycker att jag passar i glasögon, till viss del i alla fall :) De sitter bra och är väldigt bekväma(för att vara galsögon). Vet dock inte om jag ska använda dem så mycket som jag vill/borde, får helt enkelt se hur det blir.

P.S. Jag har börjat Twittra, ja det har jag faktiskt. Ska se om det är något för mig, fast det tror jag nog. Kolla gärna in min lilla sida, har inte twittrat så mycket men skapade ett konto idag. Har ni tålamod så kommer ni säkert få läsa en konstig mening efter den andra. Enjoy: Min Twitter. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0