lunch med klassen


Efter redovisningen som vi hade i torsdags så gick jag och några klasskamrater till Jensen's för att fira att första steget i utbildningen var över, vilket ni även kan se på bilden ovan. Det var faktiskt riktigt mysigt och gud vad god mat det är där, jag skulle kunna äta där varje dag. Sedan var sällskapet ganska underbart och jag blir så glad över det.

Jag var så nervös i början över att inte komma överens med de i klassen, därför är jag så sjukt glad att jag nu inser att jag inte hade behövt vara nervös. De jag har pratat med är riktigt trevliga och vi kommer väldigt bra överens. Att gå ut och äta i torsdags var roligt och vi har redan sagt att nästa gång ska vi gå till ett annat ställe i Malmö som jag inte minns namnet på. Ja, det känns bra. Gud vad jag älskar högskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0