nine to six

Idag är det plugg som gäller. På onsdag ska jag ha ett utkast klart så mina andra kursare i min grupp kan läsa det och ge feedback. Just angående det så vet jag inte riktigt hur det känns, tycker inte om när andra läser mitt arbete innan det ska vara klart, det är alltid något jag har ogillat av någon konstig anledning. Fast jag får helt enkelt stå ut med det eftersom det är något som måste göras.

Nu ska jag börja läsa all kurslitteratur, komma på en huvudfråga och sedan börja skriva. Känns som om min plugg-dag kommer bli helt okej. Älskar att jag måste börja tänka problematiskt och kritiskt igen, det var längesen jag fick göra det. Så något positivt finns det ju alltid att se fram emot. Det är just kurslitteraturen som får mig att må lite illa, men jag överlever nog.

Vad ska alla andra göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0