sanningen smärtar.

Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Det var länge sedan en låttext stämde så bra med mitt liv, som om exakt varje ord beskrev mina känslor och tankar. Idag hittade jag den, texten som förklarar allt utan att jag behöver öppna upp mitt hjärta för mycket för att få ner något ovettigt på en blank sida på datorn. Om ni undrar vad som far runt i mitt huvud just nu, vem jag tänker på och vilka val jag måste göra, då ska ni vara läsa texten ovan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0