tre hemligheter

  1. Jag älskar att sjunga för mig själv. När ipoden är igång så brukar jag alltid sjunga med, det har ingen betydelse om jag är hemma, på stan eller sitter på bussen. Jag brukar alltid mima till musiken, kanske inte så att alla ser men alltid för mig själv. Jag vet inte varför jag gör det, det känns bara naturligt och frigivande.
  2. Jag har ett mjukisdjur i mitt nattduksbord. När jag var riktigt liten så fick jag ett mjukisdjur i form av en brun apa. Jag är inte riktigt säker, men jag tror jag fick den av min pappa. I vilket fall som helst så döpte jag honom till Apan Apansson och han sov med mig varje natt tills jag själv kände att jag blev lite för stor för den. Dock så skulle jag aldrig kunna slänga honom eftersom han är min lilla sötnos och varje gång jag reser och ska sova borta så får han följa med - allt för att det ska bli lättare att sova över.
  3. Jag är besatt av siffran 7. Innan kallade jag nummer sju för mitt turnummer men nu inser jag att jag nog har en liten mani. Ibland kan jag känna för att trumma med fingrarna, trummar jag sju gånger med ena handen så måste jag trumma sju gånger med andra handen. Jag känner mig inte tvingad till det, men det känns bra att göra det - alltså någon form av mani när det kommer till siffran sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0