open office


Just nu håller jag på att lära mig Open Office. Ja ni läste rätt, världens mest otekniska människa ska lära sig att använda ett program på datorn helt själv. Dock så har jag hållt på med både word, powerpoint och excel innan men det var ett tag sedan - så nu ska jag försöka återskapa mina minnen från förr i tiden(vet det låter som om jag är flera hundra år gammal).

Nu när jag har börjat plugga så har jag insett att jag inte längre kan förlita mig på Wordpad, ett väldigt dåligt program om jag själv får säga det. Så nu gäller det att komma igång med skrivandet och göra något riktigt fantastiskt tills på fredag. Vill inte sitta hela helgen och jobba, så min deadline är fredag istället för måndag. Fast det är inte så jobbigt, trodde faktiskt att det skulle vara mycket värre i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0