svar på kommentar

Anonym, inlägg: 19 september 2010:
Jag förstår inte vrf alla säger att SD är rasister. dem vill inte på något sätt kasta ut invandrare från sverige. dem vill däremot bromsa det. och det är inte mer än rätt. här finns inte jobb till oss, det innebär då att de kommer levas mer på bidrag och mer arbetslöshet. varför inte hjälpa dem som behöver hjälp på rätt sätt, på deras plats. Här kan dem komma hit och bli svenska medborgare utan att kunna prata svenska, många anpassar inte sig till sverige. vi har röst rätt i sverige, det innebär att man får rösta på det parti vi vill. om jag vänder frågan. vad är ni för folk då? som vill stå emot det VÅRT eget folk har röstat in. ni diskriminerar SD, vad ska vi kalla er för? NI HATAR MÄNNISKOR FÖR ATT DEM INTE HAR SAMMA ÅSIKT SOM ER. SJUKT!

Svar:
För det första så vill jag inte prata politik med någon som inte ens kan stå för vem de är. Man kan själv välja att kommentera som "anonym" men jag tycker det är väldigt fegt eftersom denna person framför ett påhopp mot mig angående mina åsikter. För det är precis vad det är: MINA åsikter! Jag vet att de inte vill kasta ut de invandrare som bor här, de vill bromsa invandringen i framtiden med 90% - det gäller främst asylsökande och något mer som jag faktiskt inte minns. Det är inte det som jag är emot mest med SD utan det är även det faktum att de är emot fri abort och homosexualitet. Läste du ens det jag skrev i mitt inlägg om dem?
Jag skriver även att man får rösta på vad man vill, men jag förstår dock inte hur man kan rösta på ett parti som SD. Du har ingen rätt att sätta ord i munnen på mig, du har missuppfattat det mesta. Jag tycker du ska lugna ner dig, läsa om det jag skrev och omvärdera det - jag har ingen energi över för att prata om detta mer. Jag har uttryck mina åsikter and that's that. Valet är gjort, de är inne i riksdagen och jag får hata det hur mycket jag vill. Precis som du säger så får man rösta på vem man vill och man får även tycka vad man vill, jag tycker att det är hemskt att SD har 20 mandat i riksdagen. Det är MIN åsikt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0