boooooring.

Jag vet att jag har blivit ganska tråkig på sista tiden. När jag har kollat igenom min blogg så ser jag i inläggen att motivationen inte finns där längre, vet faktiskt inte riktigt varför. Jag har helt enkelt varit ganska nere på sista tiden och på grund av detta så har jag inte kunnat skriva här. Jag förstår inte det eftersom jag alltid älskade att skriva av mig innan, det fick mig att må bättre. Times change.
Förhoppningsvis så blir det bättre snart, får se hur det känns om några dagar. Har även börjar använda Tumblr och har börjat inse att det är mer för mig. Där kan jag lägga upp bilder och även "reblog" andras foto - vilket jag älskar då det visar vad jag tycker om. Känns som en ny grej som skulle kunna funka för mig. Jaja, vi får se.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Terese

lägg till mig på tumblr, kvinna!

2011-04-05 @ 18:54:06
URL: http://veuxveux.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0