Day 25 - a song that reminds you of someone


Bon Iver - Skinny love
Jag minns en varm famn, varma kyssar och ett vackert leende. Jag minns att jag vaknade upp en morgon och såg honom sitta i min soffa framför min dator. Han såg att jag hade vaknat. Då satte på denna låt och sedan kom han fram till mig, lutade sig ner, gav mig en kyss och sedan viskade han "god morgon" i mitt öra.
Jag har aldrig varit med om att en speciell låt har varit så knyten till en person, som denna låt är till någon. Jag behöver bara höra introt för att jag ska börja tänka på honom. Denna låt får mig alltid att tänka på honom, vi kan kalla honom Mr.M. För mig så är han denna låt, just nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0