Veronica Maggio - Satan i gatan


Jag började lyssna på hennes nya album igår och gud vad genialiskt.
Jag älskar varje låt, varje mening och nästan varje ord.
Det känns som om hon sjunger till mig - om mig,
så har jag inte känt sedan jag lyssnade på Håkan sist.
Jag vill festa till vissa av låtarna,
till andra vill jag bara gråta,
några vill jag älska till,
och med hjälp av andra vill jag fly från verkligheten en stund.

Mina favoriter på albumet just nu är helt klart:
Snälla bli min
Mitt hjärta blöder
Satan i gatan

(kan dock säga att jag älskar de andra låtarna också, nästan lika mycket)

Ni borde verkligen lyssna på detta album,
finns på spotify och vissa finns även på youtube.
Hon förtjänar att bli hörd och uppskattad,
för detta är ren magi.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 11:20:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0