Fredag.



Egentligen så var planerna för dagen ganska självklara, men allt kan ändras.
Jag har nu legat i sängen i tre timmar och försökt ta mod till mig för att ringa CSN och
fråga dem en ganska viktig fråga. Men min telefonfobi ger mig ångest och enbart tanken
på att ringa dem får mig att må illa och kallsvettas.

Förutom det så ska jag till Malmlfestivalen ikväll. Det är sista kvällen och jag ska se
Maskinen och Den svenska björnstammen. Eller planen ser ut så, får se vad jag orkar med.
Skulle egentligen festa till det ordentligen ikväll, men just nu känner jag inte för det alls.
Är inte alls sugen på att dricka eller göra någonting, är bara så trött.
Jag får se, just nu funderar jag på att bara åka in så jag är inne när Maskinen spelar
och sen åka hem igen. Känns nästan bäst så. Som om allt blir lättare då. Vi får se.

Jag hoppas att alla andra har en bättre fredag än mig. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0