Malmöfestivalen.



När jag tänker tillbaka på denna kvällen så kan jag fortfarande känna musiken slå mot
mig och få mig att dansa som aldrig förr. Det var en helt underbar kväll.
Även om Rebecca & Fiona inte kommer till Malmöfestivalen så längtar jag som fan.
Ska in nästan alla dagar eftersom där är så många jag vill se. Kommer bli mycket dans,
det känner jag på mig.
Det börjar med CocoRosie, Albin Gromer och Iron & Wine på fredag - ett bra startfält.
Sedan fortsätter det på söndag med Billie the vision & the dancers, Daniel Adams-Ray,
Serenades och slutligen Veronica Maggio(en personlig favorit).
På tisdag blir det Movits!, Miss Li och kanske Little Majorette.
På onsdag ska jag kanske in och se Lisa Miskovsky och September, beror helt på hur jag
känner mig efter jobbet och om jag har råd - det är inte billigt att åka till Malmö.
Sedan är det Those dancing days och Bob hund på torsdag
- något jag verkligen inte vill missa.
Slutligen är det bara sista fredagen kvar och den kvällen vill jag döpa till "myttarnas kväll"
Jag ska dansa till Maskinen, The Ark och Den svenska björnstammen.
Det kommer bli episkt.

Så här ser det ut för mig, längtar redan.
Ska ni också dit? När i så fall? Vi kanske ses bland allt folk? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0