mina hemligheter.



Jag skulle vilja berätta allt för er - precis allting.
Jag vill skriva om varje kyss jag får som gör mig lycklig.
Om hur glad mina vänner gör mig när vi bara sitter på ett rum och skrattar tills vi gråter.
Om alla hemligheter som jag måste hålla för mig själv även om de nästan förgör mig.
Om all oro inom mig som gör mig sjuk.
Om ilskan som inte vill försvinna hur mycket jag än försöker släppa det förflutna.
Jag vill berätta allt. Jag vill inte hålla in med något, jag vill att alla ska veta.
Att alla ska förstå varför jag är som jag är.
Varför jag överanalyserar allt.
Varför jag ofta är ledsen och deppig.
Varför jag ibland inte går att nå, som om jag har gått in i mig själv.
Varför jag stundtals kan verka likgiltig.
Varför jag helt plötsligt kan börja gråta för ingenting.

Det finns så mycket jag vill berätta för er.
Så mycket som jag vill skriva ner så att det bli verkligt.
Men jag kan inte. Jag kan verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0