Regniga Måndag.



Här sitter jag framför tv:n och gör absolut ingenting. Jag har känt mig lite sjuk vilket
har slutat med att jag inte har lämnat lägenheten på två dygn. Känner mig ganska off
och försöker att friskna till lite. Ändå ganska roligt att ni fortsätter att läsa mig blogg
även om jag inte skriver något sammanhängande för tillfället. Ni får ursäkta.

Nu ska jag laga lite mat, se en film och vila upp mig lite. Är trött hela tiden och orkar
inte riktigt med någonting. Imorgon blir det fika med Emmylie, nu innan hon flyttar
till Utrecht. Sen om det är fint väder så ska jag nog försöka fotografera lite.
Vi får helt enkelt se vad som händer, men ni får ha en riktigt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Emmylie

yeeeyyy fota! då tar jag me dmin kamera också :D

2011-08-29 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0