Välkommen in.



Går inte att beskriva i ord hur lycklig jag är över att jag ska få se Maggio ikväll.
Kommer bli helt underbart, har sett fram emot det sjukt länge.
Hoppades av hela mitt hjärta att hon skulle komma till Malmöfestivalen och när jag såg
att min dröm blev sann så slog mitt hjärta ett extra, riktigt hårt, slag.
Enligt mig så kan Veronica Magggio vara en av de bästa låtskrivarna som finns.
Älskar henne.

Förutom Maggio så är jag grymt förväntansfull på att se Billie the vision and the dancers.
Tror att de också kan vara ganska bra live. Älskar ju deras musik i vanliga fall.

Ja, kvällen kommer nog bli ganska underbar.
Kommer även kryddas lite av Daniel Adams-Ray och Serenades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0