Ett år.




27 december.

30 december.

3 januari

Såhär såg lilla Ystad ut för ungefär ett år sedan. Snön föll nästan varje dag och vintern
var ett faktum. Jag skulle vilja påstå att årets väder är en riktigt motsats till förra året.
Inte en enda snöflinga har träffat marken och hösten vill inte riktigt ge sig av. Året är snart
slut och även om jag är tacksam för att det inte är snöstorm så hade det varit mysigt med
ett litet snötäcke.

Jag vet att vi svenskar aldrig är nöjda när det kommer till vädret. Antingen är det för
mycket regn eller för lite, för varmt eller för kallt - det är aldrig bra nog för oss. Jag vet
att jag också kan klaga ibland, men just nu hade det som sagt varit mysigt med lite snö
för att få den julstämning som till och med jag saknar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0