Förändring.



Idag har jag haft en väldigt bra dag. Först blev det ett tidigt tåg till Malmö för
att skriva på den B-uppsats som jag och Marie håller på med. Vi var effektiva
och kunde ta tåget hem redan lite efter lunch. Sedan blev det mat i Ystad innan
det var dags för henne att gå hem och jag skulle till Novakliniken. Tog blodprov
och pratade lite med en sköterska, sen gick jag upp till bokhandeln för att prata
med min chef. Det gick väldigt bra och chefen var väldigt förstående för det jag
hade att säga.
Efter det blev det fika-dejt, middags-dejt och bio-dejt med samma söta
människa. Var längesen vi sågs men det kändes som igår. Har verkligen saknat
henne, precis lika mycket som hon saknat mig. Vi hade mycket att prata om och
det kändes precis som förr när vi kunde prata varje dag utan några tystnader.

Förhoppningsvis så håller det på att ske en förändring i mitt liv. Jag hoppas inte
på för mycket men om allt går vägen så kan det nya året börja riktigt bra. Vad
det handlar om vill jag inte nämna eftersom chansen för det är minimal - vi får
se vad som händer efter den 21 december. Jag lovar att berätta så fort jag vet
något mer. Har pratat med två av mina vänner om det idag, de är glada för min
skull och de ska båda hålla tummarna för mig.

Ibland kan man inte göra annat än älska livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0