måndag.



Det är mörkt ute, inte ens månen har vaknat.
Känner hur sömnen drar i mig, är inte helt okej att gå upp innan morgonen har blivit lite
ljusare. Fast har man en uppsats att skriva så har man, därför ska jag nu ta en snabb
dusch och sen är det tåget till Malmö som gäller. Personligen så jobbar jag bäst där, får
mycket mer gjort och känner mig som en helt annan människa.
Idag är det mycket som ska göras, har tusen saker på min lista. Är rädd att jag inte
kommer bli klar, men det måste jag. För om jag inte hinner köpa julklappar och så idag
så kommer det inte bli några julklappar - ska jobba resten av veckan. Vilket är riktigt
skönt men lite stressande då jag har så mycket att göra. Fast det löser sig, det gör det
alltid.

Nu ska jag hoppa in i duschen, lyssna på lite musik, kanske äta frukost och sedan klä på
mig för att gå till tåget. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0