mycket att göra på lite tid.



Just nu känner jag mig inte som en människa. Jag är konstant trött och orkar egentligen
inte göra någonting. Fast en sådan lyx kan jag inte unna mig själv. Jag har nämligen för
mycket saker att göra på för lite tid. Önskar att där fanns några extra timmar på varje
dygn, det hade underlättat. Även om jag har minskat min sömn från åtta till fem timmar
varje natt så räcker det inte.

Jag har börjat säga nej till nära och kära, något som inte känns bra. Fast jag har bara mig
själv att skylla och jag är väldigt tacksam för att jag har möjlighet till att plugga och även
att jag ibland kan gå till ett jobb jag älskar. Fast det tar på kroppen.
Nu är det lördag och egentligen skulle jag ha en lugn kväll, men vi har ingen mat hemma
och jag har inga rena kläder. Så nu ligger första maskinen av tvätt i och lite senare ska
jag iväg och handla med pappa. Om jag inte har däckat efter det så blir det nog lite
lördagsmys. Jag ska i alla fall gå och lägga mig riktigt tidigt, imorgon har jag ingenting att
göra och då ska jag bara vila. Sen är det ytterligare sex långa och fyllda dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0