fritid

Ibland när jag är ensam hemma och inte riktigt har något att göra, då brukar jag hitta på helt random saker som egentligen är helt onödiga. Idag har jag suttit och googlat hundra olika grejer känns det som - utan att ha något syfte till att göra det. Sedan har jag redigerat mina egna bilder om och om igen för att tillslut radera dem då de inte alls blev bra. Fast det bästa är att jag kan skratta åt mig själv och även om denna dag knappt har varit bra alls så sitter jag nu och känner något slags lugn som jag inte känt på länge. Kan dock även bero på att jag är så pass trött att jag knappt kan hålla mina ögon öppna.

Denna bild var den enda som blev helt okej:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0