life from a window.





Trots att dagens föreläsning nog kan ha varit den tråkigaste någonsin så har dagen ändå varit ganska bra. Jag träffade på Emmylie på stationen och vi bestämde oss för att gå och äta lunch. Det blev gyrossallad som vanligt och jag ångrar inte alls att jag lade mina sista 60kr på det.
Förutom det så har inte så mycket mer hänt, men det behövs inte mer för att jag ska ha en bra dag. Dock så missade jag att träna imorse vilket innebär att jag måste träna både imorgon och på lördag. Fast det gör inte så mycket eftersom jag älskar mitt gym.

Nu blir det big brother och lite gröna ärtor.
Det sistnämnda kommer jag förklara senare, det är en studie jag håller på med just nu.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0