lördag.


Denna lördag känns som den värsta lördagen på väldigt länge. Jag kan inte riktigt förklara i ord varför den är så hemsk eftersom jag inte riktigt vet själv. Jag vet bara att det känns som om det ligger fyra medelstora stenar på mitt hjärta och trycker ner det så det inte kan slå som det ska. Det känns.
Detta fenomen(kallar det just det i brist på ord) kan delvis bero på att jag försov mig imorse och var tvungen att springa ner till tvättstugan för att försäkra mig om att ingen hade tagit min tvättid. Solen sken dock lite på mig när jag såg att jag faktiskt hade kvar min tid även om jag var över en timme försenad. Dock blev det ett stort minus igen när jag insåg att all min tvätt inte skulle få plats i två maskiner. "Fuck!" var det enda jag tänkte.
När jag sedan kom upp igen och skulle se lite True Blood så funkade det inte eftersom filerna inte går att spela i Windows Media Player - så nu har jag två säsongen som jag inte kan se. "Fuck! IGEN!"
Sen skulle jag se Big Brother på deras hemsida men de har inte lagt ut gårdagens klipp, så det gick inte heller. "FUCK ÄNNU EN GÅNG!"

Och nu när jag har delat med mig av min väldigt jobbiga och tråkiga morgon så ska jag försöka få i mig lite mat innan jag springer ner och hämtar tvätten som förhoppningsvis är torr. Fast med min otur så förväntar jag mig att maskinerna har gått sönder och allt är blött. Det skulle inte förvåna mig.

P.S. Det känns som om jag håller på att bli sjuk. FUCK OM OCH OM IGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0