många tankar.


Tusen tankar far genom mitt huvud just nu. Jag vet inte vad jag vill längre. På sista tiden så har mina tankar börjat falla tillbaka på det förflutna och saker som jag egentligen inte vill tänka på. Varje gång jag börjar cirkulera kring det så blir jag förvirrad och allt för ofta så börjar det falla mer än en tår ner för mina kinder.
Just nu så pågår det en konflikt i mitt huvud, en konflikt som jag inte kan lösa. Den enda sidan tycker att jag ska glömma allt som varit och börjar om på nytt med ett blankt papper, den andra sidan tycker att jag ska hålla kvar vid det jag tycker och vara lojal mot de som står mig närmast. Jag vet inte vad jag själv vill.
Förvirring, det ordet beskriver allting som handlar om mig just nu. Jag kan inte skilja på vad jag vill göra, borde göra och ska göra.
Fan, jag hatar att vara Mika just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0