Matilda.

Imorgon åker hon, vännen som ska vara borta i 10 månader. 10 väldigt långa månader. Jag träffade henne idag när jag och pappa var och åt lunch, jag började nästan gråta när jag kramade om henne en sista gång. Matilda ska se världen, eller i alla fall en del av den, och verkligen njuta av allt Australien har att erbjuda hoppas jag. Jag vet att hon kommer ha the time of her life och jag hoppas verkligen att när hon ligger och steker på stranden och njuter av livet - då hoppas jag att hon tänker på oss andra här hemma, som saknar henne och hoppas att hon har det bra.

Lycka till Matilda!
Jag vet att det inte bara är jag som kommer sakna dig,
jag längtar redan tills du kommer hem.
älskar dig♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0