print on skin.


weheartit.com

Om jag hade varit modig nog så hade jag velat skaffa något liknande som ovan på bilden. Jag tycker den är så sjukt snygg, går knappt att förklara i ord hur hett jag tycker det är med sådana tatueringar. Dock så tycker jag inte att man ska göra en bara för att det ska vara så, jag tycker att om man skaffar en så ska den betyda något - det är väldigt viktigt för mig i alla fall. Därför skulle jag nog aldrig kunna skaffa en tatuering som den ovan - fast den är så jäkla snygg, skulle kanske kunna göra ett undantag.
Btw så ska jag nog se till att gå till en studio och boka tid snart - tror det är dags nu.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vill du ha tips om bra studio så säg till :)

2011-02-11 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0