Rolling Stone, made with respect by Dressman

Som många nog vet så har bandet The Rolling Stones gjort ett samarbete med Dressman där slutprodukten enligt mig har blivit riktigt bra. Jag och pappa var inne och tittade lite, det slutade med att han gick därifrån med två par jeans och jag gick därifrån med en t-shirt och en skjorta.
Jag tycker det är så tråkigt att andra butiker inte satsar på kläder och material som Dressman har eftersom jag tror att de hade sålt bra, även i en "kvinnoaffär". Jag har inga problem med att köpa en del kläder på Dressman, en butik som enbart inriktar sig på herrkläder, eftersom de har mycket snygga kläder som man inte kan få tag på någon annanstans. Sedan använder de skönt material och många av deras skjortor är så jäkla fina.
Så om ni, kvinnor och män, någon gång går förbi Dressman så tycker jag verkligen att ni kan gå in och kolla lite.

Nedan ser ni t-shirten som jag köpte på Dressman som tillhör denna kollektionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0