en lördagskväll

Att sitta i ett rum med fyra människor som får en att må bra - det är vad jag kallar en perfekt kväll. Det kändes skönt att skratta på riktigt och verkligen bara få vara tillsammans med de som faktiskt får mig att glömma allt det som dragit ner mig på sista tiden. Att sitta och titta på roliga klipp på youtube, ännu roligare bilder som tagits genom åren som gått och bara skratta hela tiden - det är något speciellt med det.

I några timmar så var jag bara Mika. Jag försökte inte vara bättre, smartare eller snyggare än vad jag är. Dessa människor har sett mig under mina sämsta dagar och jag behöver inte skapa ett skal runt mig. Allt är naturligt och jag är tacksam för de timmar jag får när allt bara känns så lätt. Det finns inget förflutet, ingen framtid - bara nuet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0