fem saker ni kanske inte visste om mig.

1. Min stora dröm är att bli författare. Jag vill inte skriva enbart för att bli känd, även om det är ett litet plus, utan jag vill skriva något som får personerna som läser det att känna. Jag vet själv hur mycket böcker kan påverka en, jag har läst vissa som har fått mig helt ur balans - på ett väldigt bra sätt. Jag vill skriva en bok som gör det, som berör och skapar känslor hos någon som kanske i vanliga fall inte brukar känna på det sättet.

2. Förutom denna blogg så har jag två andra. De andra två är mer inriktade på två specifika ämnen som jag inte riktigt vill skriva så detaljerat om här. Just därför är de andra två bloggarna lite hemliga och där går jag heller inte ut med att det är jag som skriver. Låter kanske konstigt, men ibland är det lättast att vara anonym så att man kan skriva exakt vad man vill utan att bli dömd.

3. När jag var liten så hade jag en låtsaskompis som hette Petter. Han var min bästa vän och vi lekte alltid tillsammans. När jag tänker efter så minns jag inte när han försvann, det blev bara så succesivt att jag lekte med honom mindre och mindre.

4. Ensamhet - det är min största rädsla. Och när jag pratar om ensamhet så menar jag inte att vara ensam hemma, för det älskar jag. Jag är rädd för att bli ensam i livet, att alla mina vänner och min famlij ska bilda nya vänskaper och familjer som gör att de glömmer bort mig. Det låter löjligt, men min största rädsla är att jag ska sitta fast på samma plats medan alla jag känner har gått vidare med sina liv. 

5.
Jag är en riktig tidsoptimist, fråga bara mina vänner. Jag beräknar i mitt huvud att allting tar fem miunter, att jag inte behöver fixa med saker förrän tio minuter innan det ska hända. Detta gör att jag ofta alltid är ungefär fem minuter sen när jag ska träffa någon eller iväg på något. Även om jag själv vet om att jag är en tidsoptimist så kan jag inte ändra på mina vanor, det är en del av min personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0