this day has been a waste of time

Idag har jag gjort vad då? Jo, I-N-G-E-N-T-I-N-G!
Jag har legat i sängen, lyssnat på musik, sovit, lyssnat på musik igen, läst lite och sovit ännu mer. Jag har lämnat sängen exakt tre gånger; två gånger för att gå på toa och en gång för att kolla om vi hade något gott i kylen. Den sista gången var egentligen onödig eftersom jag fortfarande är hungrig då jag inte hittade något i kylen som fick munnen att vattnas.
Jag tror att jag sakta men säkert håller på att flyta ner i en mindre klyka fylld av sorgsna tankar. Detta är inte bra. Verkligen inte.

Nu ska jag sova lite mer, sen måste jag verkligen ta en dusch eftersom jag luktar innestängd - ska träffa Linn vid fem eftersom vi ska på bio ikväll. Det är det enda som händer i mitt just nu väldigt tråkiga liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0