update.

  • jag klarade min muntliga tenta som jag hade i tisdags, vilket innebär att jag fick godkänt i kursen 'lek, kultur och kommunikation'.
  • jag har påbörjat en ny kurs som gör att jag knappt kommer ha någon fritid eftersom jag har lovat mig själv att verkligen plugga stenhårt denna gång till salstentan i slutet av mars.
  • idag fick jag reda på att jag förmodligen har en del dagar i sommar som kommer bestå av jobb, ett jobb som jag verkligen älskar.
  • jag har faktiskt inte druckit en droppe alkohol även om jag vet att många inte trodde att jag skulle kunna hålla mitt löfte om att inte dricka på en månad.
  • jag har en ny besatthet som involverar kameror och just nu är jag ute efter en analogkamera och en polaroidkamera.
  • mitt stora slösande har jag verkligen fått kontroll över och jag har inte alls köpt lika mycket denna månaden vilket man märker både i rummet och på kontot, har endast unnat mig två väskor på rean som jag visade på bloggen igår.
  • att släppa någon som man verkligen är kär i är inte lätt, men jag har sakta men säkert börjat släppa taget om han som får mitt hjärta att slå dubbelt så snabbt eftersom jag vet att det aldrig kommer bli vi två.
  • utöver en ångestattack för tre dagar sedan som gjorde att jag föll ihop på soffan och låg där i två timmar och grät konstant, så har jag faktiskt mått väldigt bra på sista tiden.
  • jag har börjat umgås med människor som jag inte har träffat på väldigt länge, människor som jag börjar knyta nya och starka band med.
  • annars så rullar livet på bra och det känns som om jag verkligen börjar hitta en plats i tillvaron där jag trivs och kan utvecklas på det sätt jag vill, det känns väldigt bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0