En massa listor.


Det känns bättre när jag gör en massa listor,
då har jag mer koll på vad jag ska göra.
Det händer mycket nu de sista dagarna denna veckan,
speciellt på lördag och söndag.
För er som inte vet så fyller jag år på söndag, blir 21 och allt.
Därför blir det fest på lördag, för att fira lite.
Så nu har jag gjort en massa listor som ska hjälpa mitt minne,
om jag hinner klart med allt detta så är jag nöjd.
Eller mer än nöjd. Wish me luck.

Veckolista:

Torsdag: Är snart över, men ska försöka hänga in lite kläder.
Fredag: Gå upp sju och städa. Jobba. Myskväll med Marie & Johan.
Lördag: Gå upp sju och städa. Jobba. Hem och fixa. Festa.
Söndag: Bakis. Äta ute med Pappa, Max och Kim. Kanske träffa Therese.

Inköpslista:
Alkohol
Juice
Duschkräm
Smink
Leggins
Plastmuggar(stora & shotglas)

Att-göra-lista för städningen:

Hänga in alla mina kläder som döljer soffan.
Plocka undan och slänga sånt jag inte behöver.
Flytta stereon och lite annat - till bättre ställen.
Laga stereon.
Bädda om sängen.
Dammsuga och dammtorka.
Få in alla mina böcker i bokhyllan.

Festlista:
Göra grymma playlists.
Blanda till snaps.
Mytta extra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0