skratt förlänger livet.



För det första så tror jag att Emmylie, Elin och jag skulle kunna starta eget företag.
Cook & Laugh - firman som fixar god mat med stort inslag av humor.
Håller ni inte med?



För det andra så tycker jag att Emmylie borde ha bättre kontroll på min arm,
att slå sig själv i huvudet när man bara ska fejka - inte mycket som toppar det.
Fast kul var det, glömmer aldrig denna kvällen.



För det tredje så tycker jag att Matilda och Jonatan ska dansa lite mer i mörkret,
för gud vilken pepp de spred sist. Det var ett riktigt magiskt magande.

Det är kvällar som denna då jag tittar igenom alla gamla videos,
skrattar för mig själv och inser vilka underbara vänner jag har.
Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0