Fika och saknad.



Idag fikade jag med Marie efter jobbet, var riktigt mysigt.
Även om vi sågs för en vecka sedan så hade vi riktigt mycket att prata om.
Det känns så lätt med Marie, som om allt bara flyter på automatiskt.
Vi kan verkligen prata om allt, vilket känns riktigt skönt.
Ibland är det lättande att få prata av sig, tyngden släpper då.
Sedan är ju Marie helt underbar som lyssnar,
är så glad att vi har blivit så bra vänner. Känns fantastiskt bra.

På tal om vänner så har Therese åkt till Västerås nu, kommer vara borta hela veckan.
Även om det bara är en vecka så kommer jag sakna henne, min underbar vän.
Men vi kommer höras under veckan och sedan ska vi ses på måndag.

Livet rullar på nu, det känns bra. Riktigt jäkla bra.
Hoppas att ni också njuter av sommaren som jag gör. Det förtjänar ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0