ett år på högskolan.



Denna dag har varit perfekt. Helt jäkla perfekt.
Förutom att jag har sett en bra film och fyndat på stan,
så har jag även fått reda på resultatet på den sista tentan som jag lämnat in.
Jag klarade det. J-A-G K-L-A-R-A-D-E D-E-T-!
Jag fick godkänt, vilket innebär att ett år på högskolan är över.
Jag måste säga att jag är stolt över mig själv,
ett år utan att ens behöva andas omtenta. Bra rakt igenom.

Detta ska firas, nu började mitt sommarlov på riktigt.
Skolan börjar 5/9 igen, tills dess är det lycka som gäller.
Vill även säga tack till alla som har stöttat mig,
hade inte klarat detta utan er.
Ett speciellt tack till underbart vackra Marie,
utan din hjälp så hade jag nog dött av stress inför varje tenta.
Tack alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0