203


När pappa och jag var ute och gick idag så hittade vi detta. Och med detta så menar jag min morfars namn på en planka. I Ystad så finns det en brygga som har börjats bygga för att vinterbadare ska kunna bada när de vill. Bryggan är inte riktigt klar, men de har kommit en bra bit på den. Meningen med denna är även att folk ska kunna donera ett tusen kronor, så får de deras namn inbränt i en planka + att de stödjer arbetet för att bygga vidare i förmån för vinterbadare.

Min morfar har gjort detta, något som ingen av oss i familjen hade någon aning om. Jag blev chockad och väldigt berörd när pappa och jag gick och tittade på alla 625 namn och helt plötsligt ser vi morfars. Detta var nog hans sista sak som han ville göra för att aldrig bli glömd. Einar Lundblad. Nummer 203. Min morfar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0