Day 1 - write som basic things about yourself


Att berätta om mig själv är inte helt lätt, dels för att jag inte riktigt vet vad som är viktigt och mindre viktigt och dels för att där egentligen inte finns så mycket att berätta. To make a long story short - jag är en 20:årig barndoms- och ungdomsvetenskapsstudent som försöker att se livet på ett positivt sätt även om allt i mitt huvud oftast vinklas åt det negativa hållet. Jag bor i en liten stad som har kommit med på kartan tack vare ett, enligt mig, väldigt bra handbollslag och även p.g.a Wallander.
När jag inte sitter på lärarhögskolan i Malmö och pluggar så jobbar jag extra i en bokhandel. Eftersom jag älskar böcker så är det ett perfekt jobb för mig och både själva affären, kunderna och mina underbara medarbetare gör att jag verkligen älskar mitt jobb. Förutom att plugga och jobba så läser jag mycket, lyssnar på musik, fotograferar, umgås med vänner, festar, tränar och fikar.
Ja, just nu är mitt liv ganska enkelt och rutinmässigt - precis som jag vill ha det.
Detta är mitt liv. Detta är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0