Day 11 - Name the tv-show you've become addicted to.


Jag älskade det från början, men sedan slutade jag se på det av en anledning som jag inte minns. Jag hade andra grejer som jag var tvungen att göra när det gick på tv, så jag missade ganska många avsnitt och då ville jag inte fortsätta se det eftersom jag hade missat för mycket. Fast för ett tag sedan så sa min bror att han hade alla tre säsonger på datorn och jag är evigt tacksam för att jag fick dem av honom.

True Blood handlar om vampyrer, intriger, lust, passion och sex - fem saker som jag älskar i serier som jag ser. Jag såg tre säsonger på en vecka och nu är jag helt fast. Jag längtar tills den fjärde säsongen kommer ut, har dock hört på ryktesväg att den kanske inte kommer förrän 2012! Denna serie är inte alls i samma genre som alla andra serier jag gillar, men denna är så fantastiskt bra att jag inte kan göra annat än se den. Jag tycker att alla borde ge den en chans, tänk - ni blir kanske lika beroende av den som jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0