Day 16 - Would you rather date someone plain with an amazing personality or someone beautiful with a plain personality?


Jag tror att vi alla kan beundra vackra människor, jag vet själv att jag är lite småkär i killar som Robert Pattinson, Alex Pettyfer och Adam Brody - mycket enbart på grund av deras utseende. Jag tror att vår hjärna är uppbyggd på ett sätt som gör att vi uppskattar skönhet. Fast bara för att man är snygg så innebär det inte att man har en snygg personlighet.
Jag skulle aldrig kunna dejta eller vara med en kille som inte har en fantastisk personlighet som tilltalar mig, hur snygg killen än är. För mig så handlar det inte om utsidan, även om där måste finnas någon form av attraktion för att där ska finnas en gnista som man ska kunna bygga något på. Jag tror alla letar efter en kombination av en attraktiv utsida och en fenomenal insida - och jag tror många mer eller mindre hittar det.
Jag vill bara hitta en kille som behandlar mig respektabelt, finns där för mig och tycker om mig för just den jag är. Om han sedan ser ut som Robert Pattinson eller en helt alldaglig kille - det har inte så stor betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0