Day 8 - Pictures of 3 celebrity crushes


Hayden Christensen - När jag såg honom i Star Wars-filmerna så kunde jag inte tycka annat än att han var riktigt jäkla snygg. Han är riktigt duktig och efter det så har jag varit småkär i honom. Enligt mig så ser han väldigt bra ut och han har även gjort andra bra roller som jag verkligen gillar, bl.a. i Jumper och Factory Girl.

Adam Brody - När jag såg Adam spela den lite nördiga Seth Cohen för första gången så föll jag för honom. Han är en av anledningarna till varför jag alltid har älskat The OC. Han har många saker som jag uppskattar hos män och det är därför jag smådreglar varje gång jag ser honom. Mums säger jag bara!

Robert Pattinson - Här har ni den ultimata mannen. När jag såg honom på vita duken för första gången så svimmade jag nästan. Då spelade han den mystiska vampyren Edward Cullen i Twilight. Från första början så förälskade jag mig i honom. Först trodde jag att det berodde på att han spelade en karaktär som jag älskade eftersom jag hade läst böckerna och sett filmerna. Fast när jag sedan såg honom i Remember me så insåg jag att mycket hade med Robert att göra. Jag hade aldrig sagt nej till denna man, aldrig! Han är den snyggaste mannen på denna jord, han verkar vara väldigt trevlig och ödmjuk och han väljer roller i filmer som får en att älska honom ännu mer. Detta är min ultimata celebriy cruch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0