förvirrad morgon.


weheartit.com

Jag vaknade när klockan ringde 05.35, 05.30 för alla andra eftersom jag har ställt fram min klockan fem minuter så att jag aldrig ska komma sent(fast det gör jag ändå), och fick för mig att jag skulle ta tåget 06.02 till skolan. Så jag stressad med frukosten, att fixa håret och plocka fram det jag ska ha på mig idag. Sedan tittar jag på klockan en gång till precis innan jag ska börja klä på mig, då inser jag att jag nog har tänkt lite fel - varför ska jag ta tåget sex när jag börjar kvart över åtta?

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Det är nog för att jag inte somnade förrän vid ett/halv två inatt, tröttheten och stressen håller på att ta över och det kommer bara bli värre tills på måndag. Men som vanligt så får jag hantera det och även om jag verkar förvirrad väldigt ofta, så är det sällan som jag verkligen inte har koll på läget.
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Håkan, packa skolväskan och börja göra mig klar. Kan lika gärna gå tidigt till tåget så jag får en bra plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0