hjärtats dagar




weheartit.com

Jag har inte kunnat sova på tre dagar och jag går runt med en stor klump i bröstet. Jag är ledsen och oroar mig för allt just nu. Även om jag vet vad felet är så kan jag inte sluta tänka på det, vilket gör att jag varken kan sova eller sluta gråta. Så när alla andra lever i sina drömmar om nätterna så ligger jag i sängen, lyssnar på musik och tänker på alla problem som snurrar runt i huvudet.
Jag vill inte tycka synd om mig själv eftersom jag vet att mer än hälften av världens befolkning har det värre än mig - fast just nu är det lite värre än vanligt. Det gör lite extra ont i hjärtat. Lite fler tårar. Många fler jobbiga tankar. Många "om". Saknad. Hjärtesorg. Ensamhet. Helt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0