en morgon.



"Du borde ta dina ord tillbaks
För alla glömmer men inte jag
Ser oss i smyg hålla hand i en taxibil
Ser varje bild utan att jag vill
Och allt jag skriver blir samma skit

Det handlar om dig"

Ligger i sängen och lyssnar på Veronica Maggio's nya och försvinner lite.
Tänker på allt jag aldrig kommer få, på alla som inte finns i mitt liv längre.
Tänker på kärlek. På det som saknas i mitt liv.
På allt som jag önskar var annorlunda.
Att sakna någon är jobbigt.
Att sakna någon på detta sätt, då det gör ont enda in i själen, det är så mycket värre.
Ibland kan jag inte ens tänka på det för alla minnen krossar mig.
Ibland vill jag bara glömma allt som hände mellan oss.
Ibland uppskattar jag de minnen som påminner om något som gjorde mig så lycklig.
Oftast önskar jag att jag fick gå tillbaka i tiden och göra om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0