gårdagen.






Så här såg min dag ut igår.
Jag var i skolan för sista gången innan sommaren,
på vägen hem satt jag nästan helt själv i en hel vagn på tåget.
När jag kom hem blev det en liten powernap, sen körde pappa och jag ut på äventyr.
Bl.a till hamnen i Abbekås för att kolla på ett jobb, sen hälsade vi på min uggla.
Och ja denna jäkla ugglan.
Jag har tjatat om den på sista tiden, iaf till de vänner jag har umgåtts med.
Här har ni den, visst är han gullig?!
Ägarna till den byter kläder på honom säsongsmässigt,
som ni ser så är han lite vårklädd.
Han har även fina shorts och en t-shirt som han brukar ha på sommaren,
en gul regnjacka som han har när det regnar
och även en tjock halsduk i olika färger som han har på vintern.
Den påminner mig bara om mormor.

Ja, gårdagen var faktiskt riktigt lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0