God morgon!






Efter tre timmars sömn så är jag så sjukt jäkla trött,
vilket man kan se på dessa ytterst vackra foto(hoppas ni känner sarkasmen).
Jag har dock inte tid att sova längre eftersom jag tvättar,
sen ska jag hem till min bror en stund.

Efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda,
om jag har tur så behöver jag inte vara ensam hemma även om mamma jobbar kväll.
Fast det är nog bäst att ta en minut i taget,
med min otur så vet jag hur det kommer sluta.

Dock borde jag kanske ta tag i det sista som jag måste göra,
trots allt så har en senil gubbe i USA sagt att jorden går under 18.00 ikväll.
Skulle ändå vara skönt att få sova lite då,
har fått sex timmars sömn på tre dygn - score(eller inte).

Nu ska jag hämta den sista tvätten, sen blir det en dusch.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0