färgchock.



Svart är min bästa vän. Jag älskar nästan alla svarta kläder och det är sällan jag har på
mig något som inte är svart. Fast jag älskar även mina små färgchockar som jag har på
mig när jag är hemma. Dessa strumpor ovan köpte jag i söndags och jag älskar dem!
De åker på så fort jag kommer hem och jag tar inte av dem förrän jag ligger i sängen
och ska sova. Sedan att de är så fantastiskt söta är bara ett stort plus.

Så om ni undrar vad jag gör en kväll som denna, så är det ganska självklart. Jag ligger i
min perfekta säng med mina underbara strumpor på och nynnar med i låt efter låt med
den fina Johnny Cash. Livet är riktigt bra ibland faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0